söndag 1 mars 2009

Tack för i fredags syrran och alla andra bloggare, det var kul. God mat och mkt dricka HAHA. Väl mött den 28: mars igen, och se till att vara frisk då Inger. Jodå Uffe tyckte om kläderna. Får komma ner och gå och lulla i Lund igen det är mysigt. Synd man inte har ett stort penga förråd att ösa ur bara. Man är ju sugen på lite nya vår kläder nu. Tror faktiskt jag ska ta ett ryck i garderoben och kasta allt som jag inte använt på hundra år men som kan vara bra och ha:). Igår var Henrik och Sandra här och grattade Johannes: Vi käkade tacos och det var som vanligt mumsigt. Fick bli något som var snabbt för jag blev ju kvar i Lund och shoppa, så jag var inte hemma förrän vid fyra och Henrik och Sandra skulle komma vid fem. Stressigt värre, men varför skulle det vara annorlunda igår än alla andra dagar. Jag hann i alla fall för som tur var så var de sena. Vi hade en skön kväll där vi kollade lite på melodi festivalen. Där var ju ingen låt som jag hoppade högt av precis. Tvärt emot alla de andra så tyckte jag om opera låten och fick ett gott skratt när den gick vidare. Idag så kommer Uffes syrror hit och grattar Johannes. Han blir verkligen firad i dagarna tre. Nu är jag trött på tårta, så idag har jag gjort semlor. Kanske kanske så ska vi hämta Tv:n som vi köpt av Carinas Daniel, med medföljande hemmabiosystem och inspelningsbar DVD. Ska bli kul och få nytt:)
PS stal bilder från festen från Sandra och Anneli. Det är inte alltid som det ser ut:) men puss på dig Ann
eli DS

4 kommentarer:

  1. Tack för igår det var trevligt. Ni får komma ner någon dag och se på idrebilderna :P
    kram
    ps. Z tyckte att C var lite "på"....fniss...inte lätt att vara lite och "sugen"

    SvaraRadera
  2. Kul att shoppa, men precis som du önksar man att man hade överföld med pengar. Hade varit kul en stund ialla fall. ang melodifest... har jag som vanligt inte sett el hört något av det så vad vet jag????

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte också om opera låten. Men bäst tyckte jag om låten med norska och svenska tjejen. De kom inte bland de fem bästa, så är det. När var det hundutställning i Malmö?

    SvaraRadera
  4. Släktdrag kanske för jag gillade också operalåten bäst men tyckte den påminde om någon annan jag hört. Fast egentligen var det ingen som var särskilt bra. har inte koncentrerat mig på legoland ännu. När tycker ni det passar bäst? Har lite svårt att bestämma mig eftersom Kalle ska till Miami igen 4 veckor troligtvis i juli.

    SvaraRadera