onsdag 4 mars 2009

Idag har jag varit på mamografi, mindre kul Men det är ju bra att det finns. Kul däremot var att när jag stiger in i väntrummet så sitter min bästa vän Carina där. Världen är liten, eller hur? Annars har jag inte hunnit så mkt . Igår kväll var jag på ett tråkigt kvällsmöte på jobbet. Fick i alla fall 2 timmar på kompen. Idag har jag varit på hockeyträning. Johannes är överlycklig för på onsdag är det äntligen hans tur att få prova på att vara målvakt. Hoppas för min plånbok skull att det inte är något som han vill fortsätta att vara. Hockey är en skitdyr sport, men det är ännu värre om det blir målvakt de väljer. Imorgon är jag ledig skall bli så skönt, ska bara ta det lugnt och njuta av dagen. Nej syrran jag har inte kollat på legoland. Ska se om jag får in det på programmet för imorgon. Och ja Carina jag tror att allt e som det ska med tv:n, jag somnade med Johannes och sen satte jag mig här. Och ja jag hade glömt att det var nu vi ska på kurs. Men det är klart jag ska gå, jag har ju betalt och allt:)

7 kommentarer:

  1. Avis avis men skönt för dig att vara ledig! Blev lite bekymrad att jag skulle få tampas med irländaren ensam=)Jag håller på att be till gudarna att Ceasar blir etta nästa gång så kanske du får lusten tillbaka. Blir ju så ensamt vid ringside.Vem ska jag då skvallra med? Hoppas du får en härlig fridag KRamis Carina

    SvaraRadera
  2. Visst är det bra med mammografi. Skönt att få veta att allt är ok och om inte så är det bra att upptäcka det i tid. Själv ska jag på cellprovstagning i eftermiddag. Inget kul det iheller men ett måste.

    SvaraRadera
  3. Har haft problem att lägga in kommentarer på din sida innan men nu verkar det fungera. Hoppas du får en skön ledig dag. Kram

    SvaraRadera
  4. Där ser du inte bara jag som har problem att lägga in kommentarer på din sida.
    Kram syrran

    SvaraRadera
  5. När börjar man med mammografi?

    Kommer du inte den 28:e då eller hundkursen är tidigare på dan?

    kram

    SvaraRadera
  6. Pm till malmö kommoit ut på deras sida. 107 cockrar!!!!! 30st i juniorklassen hoppas på mångna tikar. Fått mail från Inger berättar när vi pratar. Kramis

    SvaraRadera
  7. Jag har inte heller kunna skriva kommentarer, men nu är det tydligen ok. Jag förstår att ishocky är en dyr sport. Blir det målvakt framöver?

    SvaraRadera