lördag 14 mars 2009

Idag har det varit hockey cup hela dagen. Vi startade från Tyringe kvart över sju imorse för att åka till Höör. Där väntade fem mycket jämna matcher mot Frosta, Limhamn, Pantern, Gladlaxe(tror jag det var ett danskt lag ooh ett till som jag just nu inte kommer på, jo Olofström var det ju. När dagen var slut dvs vid halv sex ikväll stog det klart att de slutade trea. De var så duktiga, och jag tror faktiskt det var Johannes bästa cup. Han spelade back idag. Nu är det bara en vecka kvar och sedan är säsongen över för denna gång. Fast då börjar ju fotbollen istället. Ida har match med damlaget imorgon. De ska i en tränings match möta Munka Ljungby. Men själv ska jag äntligen på viltspårs kurs det ska bli så jätte kul att köra igång igen. Hoppas Ceasar kommer ihåg någonting från i höstas. Jag skulle ju så gärna vilja klara anlags provet nu i vår.


4 kommentarer:

  1. Låter som en aktiv helg. Hoppas att det finns tid för vila oxå.

    SvaraRadera
  2. Behöll du solen i Hörja för här är det så grått idag. Kul för Johannes att det gick bra. Hur går det med målvaktsinsatserna då?

    SvaraRadera
  3. Härligt med aktiva barn :)
    Hoppas det gick bra på spårkursen trots att du fick agera "hår expert" oxå ...fniss...

    SvaraRadera
  4. Låter kul med viltspår. Kanske något att testa med Tisha... Har du gått med Trixi också eller hon är pensionär?

    SvaraRadera