onsdag 25 mars 2009

Händer inte mkt här i skogen. Bara jobb och jobb..., Ska väl inte klaga man har ju ett åtminstone. Tycker det är tråkigt att ni lägger ner bloggandet, man behöver ju inte göra det varje dag. Det är kul och följa tycker jag. Ni får diskuterade det på träffen i helgen. Jag tänker fortsätta ett tag tilll i alla fall, även om det inte blir varje dag. Jag är ledig på fredag då tänkte jag ha storstädning, låter inget vidare men jag har laddat för detta hela veckan, så jag är redo att ta tag i det. I helgen skall jag ju på kurs så då blir det ju inte så mycket. Längtar till lönen kommer också det har varit en tråkig månad, tyvärr blir väl inte nästa mycket bättre men man blir ju rik en stund i alla fall. Fast rik var väl att ta i förstås:)

3 kommentarer:

  1. Jag tycker också det är synd att lägga ner bloggandet. Självklart skall det inte finnas krav att skriva varje dag, men någon gång i veckan kan man ju försöka. Jag har inte kännt lust eftersom jag inte mår bra, men tänker göra ett nytt försök. Synd att du inte kan komma på lördag.

    SvaraRadera
  2. Klart att vi ska fortsätta blogga.Det är ju ett bra sätt att hålla kontakten när man inte orkar ta luren och ringa varandra. Många gånger så tänker jag det, sen skjuter jag upp det för jag är trött och då är det bra att slöa framför datorn istället.
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Jag känner att det går i vågor. så jag kan hålla med att man inte ska blogga varje dag om man inte känner för det. Visst är det kul att kunna följa vad de andra gör. Så än slutar jag inte.

    SvaraRadera