fredag 6 mars 2009

Sitter här och väntar på vetrinären som skall vaccinera hästarna. Alltid lika hopplöst för de kan inte säga en tid. Ska man släppa ut dem eller ska de vara kvar inne tills han kommer. Det fick bli inne, eftersom det inte är speciellt roligt vår väder. Hörde att det till och med skulle kunna snöa i helgen. Inget som jag ser fram emot det kan jag lova. Annars skall jag bara ta det lugnt, städa lite och tvätta. Ikväll skall vi duka till jaktfesten som skall gå av stapeln imorgon kväll. I år måste vi gå eftersom gubben är med och håller i arrangemanget, ser inte riktigt fram emot detta. Tyvärr tjejer så får jag hoppa över vår blogg fest nästa gång eftersom jag har anmält mig till en kurs som är både lördag och söndag. Glömde bort detta när vi kollade datum. Börjar bli gammal och senil:).

3 kommentarer:

  1. Har oxå hört att det finns risk för snö. Dock vill jag inte har mer snö. NEJ TACK!!!!
    Man får alltid vänta när det gäller någon form av vård. Tydligen gäller det både djur och människor.
    Vad synd att du missar bloggparty vi kommer att sakna dig. Men jag tror inte att det har med åldern att göra. Utan ren glömska helt enkelt.
    kram

    SvaraRadera
  2. Åhh, vad tråkigt att du inte kan komma på bloggträffen. Vi kommer sakna dig. Hoppas du får kul på kursen. Kram

    SvaraRadera
  3. Du gammal? ser det som en förolämpning! Vi som är 17 juni barn av årgång 66 är det ju extra hög klass och kvalite på eller hur?=)gamla det blir vi aldrig. Fick mail från B självklart fick du följa med. Alltid lika gullig är hon. Kramis Carina

    SvaraRadera