lördag 21 mars 2009

Nu har jag inte bloggat på en hel vecka, har inte haft lust. Vilket för övrigt verkar vara så överlag hos mina bloggisar. Under veckan har jag hunnit med viltspårs kurs i söndags vilket var jätte kul, fick visserligen frispel på en gubbe och kärring som trodde att de begrep sig på hundar. Det var i alla fall kul och Ceasar kom ihåg hur han skulle göra. Nej Sandra jag har inte gått med Trixi, men enligt våra tränare så är det aldrig försent att börja så vem vet jag tar henne kanske med nån dag. Sen under veckan har jag njutit av våren som kom och hälsade på. Var ledig två dagar denna vecka, var av den ena spenderade jag och Carina i göteborg. Vi hade en underbar dag, tack gulliga Carina för att jag fick följa med. Jag fick många härliga skratt, vilket alltid är trevligt. I torsdags skull jag ha städat med det blev lite social samvaro med mamsen och pappsen i stället. Blev endast en kort tur med dammsugaren på kvällningen. I fredags jobbade jag hela dagen och hade beredskapen, men det var en lugn och skön dag så jag kom hem när jag skulle. På kvällen duschade jag Ceasar och faktiskt för första gången så fönade jag honom. Han har ju varit livrädd för fönen. Inte vet jag om det var det som gjorde det, men idag av alla dagar så fick Ceasar sin etta i kvalité, på utställningen i Malmö. Jag tyckte han fick jätte-fin kritik och är så glad och lycklig. Tack alla ni som höll tummarna.


5 kommentarer:

  1. JÄTTE JÄTTE JÄTTE GRATTIS!!! Är så glad för er skul och inte så lite avis=( Men stolt uppfödare är jag. Vad hade jag gjort utan dig som stöttar och skrattar i vått och torrt. Du är guld värd min vän. Kramisar från surkärringen

    SvaraRadera
  2. TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! Trumpet och Fanfar :) Super grattis!!!


    Har jag frågat om Trix gått spår????? E nog helt glömsk för det minns jag inte ens.

    SvaraRadera
  3. Så roligt för ceasar och dig. Är så glad för er skull. Hade velat vara där men jag har jobbat så det gick ju inte. Är stolt för er skull. Man är ju " moster " även till hunden menar jag. Ring mig så kan vi snacka mer.
    Kramisar till er alla. Kalle hälsar.

    SvaraRadera
  4. Är inte hundägare så jag har ingen aning om vad ni pratar om, men kan tänka att det är super så jag säger Grattis jag med.

    SvaraRadera
  5. Jättegrattis till dig & Ceasar. Det var jag som undrade om du gått spår med Trix... ;o)

    SvaraRadera