lördag 7 mars 2009

Idag har vi varit på hockeymatch jag och Johannes. De förlorade tyvärr efter en jätte jämn match, det blev 5-6 till Rögle. Johannes spelade back idag. Efter det så kollade vi in Ida som hade sin första tränings matchmed damlaget på grus för i år, de förlorade också. Men de var duktiga ändå för det var ett lag från en högre serie. Imorgon så ska juniorerna möta Ängelholm. Så det blir mycket sport tittande denna helg. Ikväll går den årliga jakt festen avstappeln. Får se om jag överlever den:)

3 kommentarer:

  1. Ha det så kul på festen :)
    Här blir det innebandy matcher både ikväll (Elin) och imorgon bitti (Philip)
    Fast jag tycker det är kul att sitta och heja! så det gör ingenting att helgen tillbringas i olika idrottshallar :)

    SvaraRadera
  2. Ha så trevligt på festen. Själv skall jag till Nötesjö på middag vilket skall jag ser fram emot.

    SvaraRadera
  3. Träningsvärk i morgon kanske. I huvudet och benen.

    SvaraRadera