tisdag 31 mars 2009

Sitter här mätt och belåten. Vet inte riktigt vad jag skall skriva om egentligen. Igår var sista gången på lydnads kursen, Tyvärr så startar det inte upp någon ny förrrän den 8 juni. Det tyckte jag inte var så kul för då vill man ju bara sommar slappa. Hon såg att jag blev besviken och gav mig en klicker att träna Ceasar med sålänge. Fick en lång förklaring på hur den skulle användas, men jag får nog låna nån bok om det också. Vi avslutade med agility, Ceasar tycker det är skitkul så vi kanske får gå en sådan kurs till hösten.

3 kommentarer:

  1. Jag har en bok om klickerträning som du kan få låna.

    SvaraRadera
  2. Så tråkigt för dig och Ceacar, men med din envishet klarar du träna honom själv.Men det är klart inte lika kul.

    SvaraRadera
  3. Jag har hört att klickerträning ska vara jättekul. Annette gick väl en klickerkurs med Ronja?

    SvaraRadera