söndag 8 mars 2009

Hej kära vänner. Jag överlevde festen. Emellan åt var det till och med roligt. Tycker om och dansa, men kanske inte alla svettiga gubbar men men.. lite får man ju stå ut med. Nej jag har inte tränings värk vare sig i ben eller huvud. Jag körde faktiskt. Däremot så är jag trött, var inte hemma förrän vid halv tre. Nu ska jag straxt köra Ida till fotbolls match i Ängelholm, jippi det är ju verkligen fotbolls väder idag. Tur att jag köpt nytt termoställ så jag slipper frysa. Det är samling klockan tre match halv fem. Uffe skall vara hemma med Johannes, har inte hjärta att låta lillkillen stå där och frysa. Så sänd några varma tankar till mig när jag står där i regnet:)

3 kommentarer:

  1. Hoppas du känner värmen jag sänder....kram

    SvaraRadera
  2. Här kommer en hel brasa däremot inte sagt att du ska ta dig i den=) Kram från velepottan

    SvaraRadera
  3. Sänder också en värmande kram till dig.

    SvaraRadera