torsdag 12 februari 2009

Lite bilder


TRIXI OCH JOHANNES

Snö snö snö, ska det aldrig sluta. Visserligen så sa jag att det gott kunde komma lite snö till sportlovet, men det behöver ju inte gå till överdrift. Idag är både jag och Johannes lite piggare, vilket var på tiden, jag hatar och vara sjuk. Har trotsat vädrets makter och tagit med mig hundarna och Johannes ut. Det var svin kallt men jag tog lite bilder som får tala för sig själv.



VILL DU HA MIN HA MIN PINNE?


JOHANNES GÖR SNÖÄNGEL


FÄRDIG ATT ÅKA



FULL RULLE PÅ CEASAR

JOHANNES HAR KAPSEJSAT ÖVER STENGÄRDET


FELICIA OCH JOY KOLLAR LÄGET


PUBLIK


LADY


VACKRA FELICIA











6 kommentarer:

  1. Bilder som får en att le och bli glad.
    Man ska njuta av livet.
    Skönt att höra att ni mår lite bättre.

    SvaraRadera
  2. Det blev ju bra till slut. Hjälpte nog att vi slutade prata=) Hörs om i morgon, Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga vinterbilder. Skönt att ni mår bättre... ;o)

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder Gunilla ser härligt ut. Ronja älskar också snön som du vet. Man ska kasta snöbollar hela tiden men att få henne att förstå att det inte går när det inte är kramsnö är inte lätt. Hon ger sig inte utan bara skäller och visar med nosen på snön. Jag har haft en skön dag men tyvärr har jag sovit bort en del av den också. Har nog fått sömnsjuka känns det som. De ringde naturligtvis från jobbet och ville jag skulle arbeta imorgon kväll men jag sa nej. Mamma och pappa kommer så det var ju tur jag hade något att skylla på. Är så svårt att säga nej annars tycker jag fast jag har blivit bättre med åren.

    SvaraRadera
  5. Instämmer med min dotter, härliga vinterbilder och skönt att ni mår bättre.

    SvaraRadera
  6. Härligt!!!!!!

    Får ta fjällen ihop nästa år :D

    SvaraRadera