söndag 22 februari 2009

Idag har varit en stressig dag. Jag och Ceasar började den med att åka till Qpoolen för utställning. Det gick väl sisådär. Jag tyckte vi var duktiga och Ceasar skötte sig bra. Kritiken var bra tycker jag, men det räckte inte till placering. Inte heller brorsan Caspian eller kompisen Brolle fick nån placering. Fattar inte det för jag tycker vi har de snyggaste hundarna och min guldklimp är den finaste av dem alla:)
.
Jag och matte väntar på vår tur. Matte ska ställa upp mig inför domaren

Sen stressade vi hem för att idag skulle vi ha kalas för min andra lille guld klimp Johannes, som ska fylla åtta år. Egentligen blir han det först imorgon men vi tjuvstartade idag för det är så stressigt imorgon när det är skola och jobb. Han blev jätte nöjd med presenterna. Äntligen så fick han sitt Nintendo DS. Frukost på sängen hann vi med innan fick jäktade iväg till Hässleholm.




Nu ska jag springa ner i köket och äta pizza mums :)

4 kommentarer:

  1. Kan ju inte annat än hålla med om att båda är underbara guldklimpar. Ni var så duktiga idag. Nu laddar vi om så tar vi dem nästa gång haha. Kramis

    SvaraRadera
  2. Grattis krama lilleman ifrån oss :)är nu hemkomna ifrån fjällen trötta men lyckliga :)

    SvaraRadera
  3. Åtta år det är inte dåligt, stora killen nu. Grattis från oss med.
    Tråkigt att det inte gick denna gång med vovarna. Bättre lycka nästa gång.

    SvaraRadera
  4. Vi lyckades med konstverket att glömma Simons laddare till Nintendo DS i Dalsland så han är mindre glad.

    SvaraRadera