onsdag 18 februari 2009

Sitter på jobb och gör inget speciellt. För en gång skull är alla operationer färdiga och vi kan bara slappa. Har inte hänt nåt speciellt idag. Johannes har varit på utflykt på fritids, de skulle åka pulka och fika ute. Ida ska på fotbolls-cup i Eslöv ikväll. Tycker att de börjar lite sent, det var samling halv fem i Röke. De skulle inte vara hemma förrän vid midnatt. Kul att hämta då när man ska upp och jobba imorgon bitti. Inte tänker de på föräldrarna i alla fall. Fast i och för sig så har Uffe tagit ledigt imorgon för att vara hemma med Johannes och ha sportlovs kul, så han kan ju hämta. Jag ska försöka få ledigt på fredag, vi får sse hur många som är sjuka här först.. Men håll en tumme så är ni snälla för det hade varit skönt att vara ledig. Behöver förbereda Johannes födelsedag och inhandla paketer. För de som vill så är det kalas vid halv tre på söndag. Välkomna

5 kommentarer:

  1. Tur att Uffe kunde vara ledig. Förstår att det inte är så kul att hämta mitt i natten om man ska upp och jobba. Vi kan tyvärr inte komma på söndag men du får ge Nannes en stor grattiskram från oss alla i Snödala... :o)

    SvaraRadera
  2. Tänk att det finns fler ledare som tror att föräldrar är lediga då deras barn är det.. så är det med Elins tränare oxå. man kan bli trött för mindre.
    Ska hålla mina tummar att du få vara ledig. Kan vara mys att gå och fixa i stan själv inför att prinsen fyller år.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du nu blir ledig. Jag tror jag kommer men som jag skrev tidigare beror det lite på vädret. Är lite feg att köra i snö och halka i alla fall ensam. Vet du var storasyrran gömt sig? Hon verkar aldrig vara hemma. Hon bor väl på Rådhuset som vanligt-

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att du för en gångs skull fick sitta lite på jobbet. Håller en tumme för fredag. Jag har fixat ledigt den 9. Har fått feber idag också så synd om mig=) Legat pall hela eftermiddagen inte likt mig=) Nu jäklar tänker jag inte jobba iallfall mer denna veckan måste ju orka på söndag.Eller hejar vi bara på er=)Kramis ps Uffe fortfarande blind och döv Ds

    SvaraRadera
  5. Jag har gått hem från jobbet idag. Drabbades plötsligt av en fruktansvärd huvudvärk, som gjorde att jag fick hänga med huvudet över toaletten en bra stund. En snäll kollega körde mig hem. Nu har jag sovit i fyra timmar. Känner mig fortfarande sum och är tung i huvudet.Mina planer är att komma till Hörja på söndag. Nettan och Ronja kan åka med oss. Mammas balkongmatta får då vänta att levereras, men det är ju inte precis något balkonväder.

    SvaraRadera