lördag 14 februari 2009


Många alla hjärtans dag kramar till alla vi känner från oss här på Solhaga. Idag har vi bara tagit det lugnt. Tyvärr har jag blivit sämre igen och går här och snorar igen, trist. Johannes och jag tog en tur till djuraffären och köpte lite nya fiskar i alla hjärtansdag present. Hoppas han har tur med dessa. Än så länge så simmar de på rätt köl:) i alla fall, Sen var Johannes och Uffe på bio och såg Bolt. Det var tydligen populärt för nu ska han ha tv-spel och allt möjligt i det när han fyller år. Då låg jag hemma på soffan och kolla in skidor på TV, det var skönt. Ida är hos Cajsa på fest, hon fyller 15. Nu ska jag straxt gå ner till gubben och ladda inför melodi festivalen.


3 kommentarer:

  1. Klart att de överlever,Man måste tänka positivt=) Lycka till idag med du vet vad. Hörs sen kramis

    SvaraRadera
  2. Många hjärtans kramar till dig lillasyster, fast jag är en dag försenad. Din blogg är fin med många fina bilder på din familj. Hälsa dem alla. Kram.

    SvaraRadera
  3. Nu får du sluta snörvla så kan du komma hit till mig som är gräsänka.
    Kramis

    SvaraRadera