måndag 16 februari 2009

Idag har jag varit och jobbat. Det gick faktiskt bättre än jag trodde och äntligen tror jag att jag är frisk igen. Ikväll ska vi lämna bilen på lagning inför besiktningen. Gud så trist det är att lägga pengarna på bil-grejor. Då finns det ju annat att handla som är bra mkt roligare. Men så är det bor man som vi så är man beroende av två hela bilar.

Igår var jag och lämnade Ceasar hos Eva-Lot
ta för frisering inför helgens utställning. Han hade varit jätte-duktig min lilla gosse. Lämnade en lurvboll så söt och fick tillbaka en tjusig cocker hane. Tack Eva- Lotta jag vet vilket jobb du hade med all den pälsen.

Före och efter:

5 kommentarer:

  1. Jag vill inte heller ha en lurvboll. Fusk=)kram Carina

    SvaraRadera
  2. Alltid tråkigt med billar och omkostnader som kommer med dem. Men som du säger bil är ett nödvändigt ont.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det är fint med lurvingar också. Är ledig på söndag så jag kan nog komma om det inte blir snöoväder. Gillar inte att köra ensam i sånt väder.Kanske kan lifta med Inger och Gerdt om de ska dit förstås

    SvaraRadera
  4. Vad fina bilder du har lagt in! På tal om bilar så känner jag en bra bilmekaniker som kan ge släktrabatt om man heter Gunnarsson och bor på Solhaga... ;o) Kram

    SvaraRadera
  5. Fin liten gubbe.
    Har han inte blivit väldigt ljus i pälsen eller är det bara på fotot som han ser så ljus ut....mycket fin :)

    SvaraRadera