söndag 3 maj 2009

Vilken härlig helg. Underbart väder för att vara denna helgen, det brukar ju vara svinkallt på valborg. Just på valborg var vi ju hos Henrik och Sandra. Vi fick en riktig lyx middag och alldeles för många goda Tom Collins. Tack för en trevlig kväll. På 1:a maj var jag och Carina och hälsade på Kennel Cockett. Vi fick gosa med tretton underbart gosiga valpar. Min favorit hete Valle och var en sobel hane på 7 veckor. Vi hittade varandra direkt, som tur var var han tingad. Kan verkligen rekommendera denna kennel om ni ska köpa cocker. Johannes skulle sova borta hos Adam, det var första gången han sov borta och det inte var släkt. Han börjar bli stor kille. På lördagen var vi på tippen igen med ännu ett lass skit, vi är stam kunder där. På eftermiddagen fick vi ett ryck och stannade och tittade på husvagnar i Vinslöv. Det är kul, men man ska ju inte titta på de nya vagnarna och sedan på de gamla:). På kvällen kom Lotta och Pär och vi grillade och snackade. Idag har jag och Ceasar varit på spårkurs. För första gången gick Ceasar ett anlagspår, dvs 600m med 4 vinklar och blod uppehåll. Han var så duktig min lille kille. Han har lite bråttom i början men på slutet så blev han lite trött och fick ett bättre tempo. Nu är både jag och han helt slut, han i huvudet men jag i benen. Hur i helskotta ska jag orka vara med i vår ruset imorgon:). Vi ses imorgon heybaberibba laget.

.

4 kommentarer:

  1. Tack själv för en trevlig valborg "vad är det för tjej på färgen???"
    Sugen på husvagn igen???
    Ja v får hoppas det inte regnar imorgon...trist!!!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en intensiv men rolig helg. Vi ses i ett SOLIGT Malmö imorgon på vårruset. ;o)

    SvaraRadera
  3. Ska tänka på er ikväll. Ni får säkert trevligt.

    SvaraRadera
  4. Hoppas att vi ses bland alla som ska springa/jogga/gå.
    Jag håller mig nog till de som tar sig fram i snigel fart.

    SvaraRadera