onsdag 20 maj 2009

Nu har Tindras valpar kommit. Carina ringde och väckte mig vid halv tre på natten. Uffe undrade vad det var för en galning som ringde mitt i natten. Men jag fattade direkt att nu var det på g. 5 st underbara valpar blev det, 4 tikar och en hane. Skulle kunna ta hem dem allihop, så gulliga. Idag har jag varit och klippt mig. Har äntligen kommit till skott, har ju varit svårt sedan min frissa slutat. Men den här var jätteduktig och trevlig. Så nu är man korthårig igen. Kanske lite för snällt men det finns ju skum och gelé och busa till det med.

4 kommentarer:

  1. Så kul. Kan man se redan vad de får för färger?
    Hur går det med huset?

    SvaraRadera
  2. Oj då. snart har du väl en ny vovve Nettan. Och Lillan håll oss uppdaterade om huset

    SvaraRadera
  3. BILD vill vi såklart se på din nya frisyr!!! ;o) OCH på valparna!!!

    SvaraRadera
  4. Vill ha en valp
    Vill se din frisyr

    ha,ha...

    SvaraRadera