måndag 18 maj 2009

Igår var vi på utställning i Hässleholm. Vi fick en 2:a, men efter den hårda domaren så värderar jag den nästan som en etta. Vi hade en skön förmiddag med mkt hundprat, får ju faktiskt erkänna att det var lite kul igår. Men om sanningen ska fram så hade jag nog lika gärna varit där för att heja på de andra, som för att ställa själv. När jag kom hem var Uffe sugen på att sticka till hundbadet i Åhus. Så vi packade fika korgen och stack. Tyvärr glömde jag kameran. Ceasar tyckte det var lite läskigt med vågorna men om Trixi kan så kan väl jag tänkte han och skuttade i. Det var en härlig eftermiddag/kväll, som vi nog snart gör om.

3 kommentarer:

  1. Mysigt med hundbad... ;o)

    SvaraRadera
  2. Dit får vi åka tillsammans någon gång så kanske Z också vågar doppa mer än upp till magen

    SvaraRadera
  3. Där är jättemysigt. har varit där med Ronja och Wilma förra sommaren. Vi följer gärna med någon gång.

    SvaraRadera