måndag 18 maj 2009

Ikväll har vi haft spekulanter på hästarna här. Gud så jobbigt det är. Lady får det bra hos en äldre dam, det kändes rätt. Hon har haft häst förut och vet vad som gäller. Hon hade både katter och schäfrar hemma. Hon hade med sig morötter till Lady som tyckte det var kalas. Hon ville ha en vän som hon kunde pyssla med, så det blir bra. De som tittade på Flisan vet jag inte. De var jättetrevliga, men jag tror att tösen är för ung. Ville ha en häst som hon kunde växa med och så småningom ut på hoppbanan. Vi får se, men som sagt jag tror inte på det. Det känns lite jobbigt, men det måste ju ske.

4 kommentarer:

  1. Jag förstår att det är jättejobbigt. Man vill ju så väl att ens djur skall komma till rätt familj. Jag känner med er och håller tummarna.

    SvaraRadera
  2. Ja inte kul att behöva göra sig av med sina djur :(

    SvaraRadera
  3. Usch ja vad jobbigt. Du får väl prata med dem så att ni kan komma och hälsa på. Då får man ju en uppfattning om hur de sköter djuren. Om de är seriösa bör de inte ha något emot detta.

    SvaraRadera
  4. Såg valparna på "valp bloggen" guuud så goa :) måste vara en fantastisk upplevels att få vara med när de föds :)

    SvaraRadera