fredag 15 maj 2009

Här händer det inte så mycket just nu. Har en envis förkylning som jag inte blir av med. Kände mig bättre igår, men är sämre igen idag. På jobbet går det magsjuka, halva styrkan har drabbats. Jag har sluppit det, så jag får väl stå ut med snorigheten. Igår var jag och trimmade Ceasar inför utställningen på söndag. Hade helst sluppit gå dit, men nu har jag anmält så jag får väl åka. Imorgon är det fotbolls cup som gäller. Johannes är det som ska spela, det är i Hässleholm så vi slipper köra skåne runt. Annars ska jag slappa och försöka bli frisk. Jag är riktigt lång ledig och ska inte jobba förrän nästa fredag, det är sååååå skönt.

2 kommentarer:

  1. Kan hålla med om att det är bättre att vara lite snorig än magsjuk. Men det är inte kul nåt av det. Krya på dig och njut av din ledighet. Kramar ;o)

    SvaraRadera
  2. krya på dig, det är inte kul att vara sjuk oavsett om det är magskjuka eller förkyldning.
    Är nog ändå heller förkyld än det andra.

    SvaraRadera