måndag 27 april 2009

Hej alla. Nej jag har inte dött, inte än i alla fall. Tycker bara inte det har hänt så mycket. Här är lite av vad jag gjort : putsat och fejat på huset, fotbolls träningar, hundpromenader, hjälp mamma med hennes fot-operation m.m. En stor händelse har ju inträffat och det är ju inbjudan till Kajsa och Alex bröllop, så jätte roligt och så paff jag blev. Hur i helskotta har du kunna hålla tyst om detta syrran, att du inte sprack där bak :). Och du Sandra det borde vara förbjudet att skriva om semestern, du vet hur gärna jag vill åka. Jag är grön av avund. Men vem vet vi kanske överraskar i år också, så det så.. Imorgon är jag ledig, då ska jag på återbesök med mamma på ortopeden och till Elisabeth och få lite ansiktsbehandling. På torsdag skall vi till Henrik och Sandra, det skall bli kul har inte sett dem på länge. Och tro det eller ej men Ida kommer med, Elin får väl visa vad man gör i Staffis en valborg:)

4 kommentarer:

  1. Så trevligt att du bloggar igen lillsyrra. Ja man kan inte fatta att Nettan kunde hålla tyst. Jag tycker också det skall bli kul att få uppvakta brudparet. Men innan dess får vi väl tänka vad vi skall hitta på med den blivande bjuden. Kanske en gammelkärring som mig inte skall vara med, men jag kan i alla fall vara med och planera.

    SvaraRadera
  2. Ni är så välkomna att överraska oss :) vi har ju faktiskt frågat er att ANTAL gånger om ni inte skall boka med....men ni e ju så grymt tröga :P

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en rolig valborgsmäss. Det brukar ju spöregna men man vet aldrig. Tur att H & S har uterum. ;o)

    SvaraRadera
  4. Tack för det!!!! Mina kära systrar tror tydligen att jag inte kan bevara en hemlighet!!!! Tji fick ni, jag har vetat det länge.......men kul ska det bli. Det blir många som kommer enligt min dotter. 60 st om alla kommer.Hoppas det blir en underbar kväll eftersom där är en stor trädgård som barnen också kan springa omkring och ha kul.
    Ha en trevlig Valborg en annan stackare ska ju arbeta hela kvällen och börja tidigt dagen därpå.
    Älskar dig också syrran!!!

    SvaraRadera