tisdag 2 mars 2010

Idag känns det nästan som vår. När jag släppte ut hästarna idag så sjöng fåglarna så vackert och det droppade från taket, så det finns kanske hopp ändå. Ja jag är ledig idag också och det är så skönt. Imorgon kallar jobbet igen och jag kan ju inte säga att jag längtar dit. Undrar om det löst sig med undersköterskorna? Tänker och lider med kära Lotta och hoppas verkligen hon får nått av jobben som hon sökt. Det är möte på jobbet ikväll, får se om jag orkar åka dit. Förra gången missade jag det för då var det snöstorm, inte riskerar jag livet för ett möte. Nu ska jag straxt gå en lång promenad med hundarna. Jag har precis plågat stackars Ceasar, han hade hundra knutor efter täckena som han fick ha i kylan i Idre. Så skönt att man bara kan ta saxen utan att tänka på att han ska på utställning:)

6 kommentarer:

  1. Passa på och njut Ceasar snart så......=)

    SvaraRadera
  2. Hoppas det är vår när vi kommer hem.
    Kram till er alla.

    SvaraRadera
  3. Våren är på väg det syns på ljuset. Det är ljusare länger om dagarna nu vilker är kanon och även på morgonen kommer ljuset tidigare. Härligt jag älskar våren oxå¨.

    SvaraRadera
  4. Vi tar också saxen där det är som värst. Det blir ju bara värre annars. Ha det bra.
    Hälsningar Elons matte

    SvaraRadera
  5. Kul att hitta en ny blogg! Dessutom har du hästar oxå, helt underbart! Har varit utan i fem år nu, saknar dom massor!
    Hoppas ni får en trevlig helg!
    Malin

    SvaraRadera
  6. Längtar också efter våren...

    SvaraRadera