onsdag 10 mars 2010

Har inte hänt mkt denna vecka. Det blev lyckat i lördags, kunde inte försvara min vinst på bowlingwen från ifjol. Men jag kom på en hedersvärd andra plats:), detta trots mina ban-kompisar gjorde allt för att få mig ur form med jägermeister. Kalaset förflöt utan några större olyckor ooch alla barnen tyckte det var skitskoj. Var dock lite lomhörd efter, men vad kan man vänta sig när man bjuder 15st nioåringar till laserdome. Imorgon är jag ledig, vilket ska bli så skönt. På jobbet är det kaos och vi börjar likna berättelsen om tio små negerpojkar. Vi är elva stycken op-ssk just nu, men till sommaren blir vi nog inte mer än åtta. Jag har pratat om det länge, men nu är det nog dags att tänka på att lämna det sjunkande skeppet i Hässleholm. Men imorgon skall jag inte tänka på det överhuvudtaget. Jag ska in till stan och köpa något till lille Julius, för i ska till Kristina och Nille på fredag. Det är så kul att handla till bebisar tycker jag och det var ju ett tag sen man hade smått nu. Tänkte springa upp en runda till mamma och pappa också och kanske få en fika. Idag på posten så fick vi en annan rolig överraskning, det ska bli bröllop i sommar. Det är klart vi kommer Christine och Andreas, har spikat dagen i kalendern:). Imorgon skall jag och min käraste Carina äntligen få till en promenad med doggisarna, ska bli kul att prata lite (läs mycket), ses imorgon gumman.

8 kommentarer:

  1. Ha en skön dag...önskar jag kunde följa med på hundprommenad :)kram

    SvaraRadera
  2. Ibland måste man få tänka på sig själv och lägga jobbet lite bakom sig.
    Ha en trevlig dag med shoppingen och en härlig promenad med Carina.
    Hoppas ni får fint väder med massor av sol!!!

    SvaraRadera
  3. Börjar våren komma till er oxå? Egen tid är som honung för själen. Ha en bra dag idag
    kram

    SvaraRadera
  4. Kul att helgen blev lyckad. Hoppas det löser sig med jobbet, måste vara jobbigt.
    Ha en trevlig dag/Malin

    SvaraRadera
  5. Det är så tråkigt med alla besparingar och omorganiseringar som görs både inom skola och sjukvård hela tiden. Jag tycker att alla ni som jobbar inom sjukvården gör ett FANTASTISKT jobb, men jag förstår att ni har det oerhört slitsamt. Inte kul att höra att de ska hela tiden vill spara och spara.
    Hoppas att shoppingen och promenaden piggade upp lite, det brukar hjälpa!

    SvaraRadera
  6. Tack för en härlig runda bästaste du!!!Vad vore livet utan en vän som dig? Kram

    SvaraRadera
  7. Vad kul att ni kommer... =) Kram

    SvaraRadera