onsdag 15 april 2009

Startar lite lugnt så här efter påsk ledigheten och jobbar en dag och är ledig en. Har varit och handlat blommor idag både till ute och inne. Alltid kul att fixa i ordning i krukorna så här på våren, blir väl lite si och så efterhand som sommaren går men men..Skönt är det i alla fall med vår. Har också handlat mer färg så jag/vi kan fortsätta och måla på stallet. Fick tyvärr inte tag på den blå som vi har på portarna, i så fall får jag ta med burken så får de blanda till efter den. Får se hur långt det räcker med den vi har kvar. Johannes har Isak med sig hem och de leker bra, så man kan bara rå sig själv. Snart kommer Ida hem, ikväll ska vi till Stenforsa skolan i Sibbhult och hälsa på och få lite information. Jag har även varit inne och beställt legoland-resa. Vi åker den 14 augusti och har löst 2-dagars biljett och hotell, till Johannes stora glädje. Vi skulle egentligen åkt redan i fjol med då gick sommaren så fort att vi inte hann med det också. Men nu ska det bli av.

3 kommentarer:

  1. Legolan kan jag varmt rekomendera. Vi var där sommaren 2003 vi hade oxå två dagars biljett. Perfekt. Har planerat att åka ditt igen nästa sommar.

    SvaraRadera
  2. Kul med legoland. hur verkade skolan? vad har Ida sökt i andra hand? Hur många val gör man , 3?...nästa år e det elins tur...guuud vad åren går

    SvaraRadera
  3. Tack snälla Gunilla för alla kläderna jag fick idag (till Simpa)... Kramar ;o)

    SvaraRadera