fredag 20 augusti 2010

Igår gjorde jag min sista dag på op i Hässleholm. Det är både sorgligt och spännande. Man är ju sällan så uppskattad som när man skall sluta, konstigt nog. Har fått många kramar från både läkare och min kära kollegor, som sagt att de hoppas jag INTE ska trivas för bra på CSK. De känns ju bra att höra, hoppas de menar det också:) Ska bli kul att få se något annat än höfter och knä operationer. Jag har fått en lång bredvid gång, skall gå 2 månader på varje sektion, det är i princip hela min tjänstledighet från Hässleholm. Tyvärr måste man ju säga upp innan man kommit runt på allt, men förmodligen känner man ju rätt snart hur det fungerar med pendling och personal.

Idag har jag varit och beställt nya Iphone4, tyvärr så får jag inte den förrän om två veckor. VILL HA DEN NU!! Hoppas den kommer före semestern. Jag skulle egentligen in till stan för att köpa en bikini, men det är inte så lätt att hitta sådana nu, så det blev en telefon haha. Jag träffade även en vän som jag inte sett på flera år; Maria. Vi tog en fika och pratade bort någon timme eller två:) Nu ska vi se om vi kan få till nån kväll att träffas på så vi kan fortsätta att uppdatera oss.

5 kommentarer:

  1. Spännande med nytt jobb även om det pirrar i magen första dagen :) Hoppas du kommer att trivas. Ses imorgon...käftorna ligger i kylen och väntar ;)

    SvaraRadera
  2. Hoppas också du kommer att trivas spännande med utmaningar. Stoffes iphone har inte kommit än heller den som väntar på något gott...... Undras om det är samma Maria som jag tänker på men alltid kul att träffa gamla vänner.Så synd det inte blev ikväll men vi har ju en härlig shoppingdag att se fram emot men det blev lite protester mot bara schnauzer shopping;) och umgänge vi får kanske fundera på dispens fniss kramar i massor underbara du!!!

    SvaraRadera
  3. vad ska du jobba med nu istället ?
    /Elons matte

    SvaraRadera
  4. Alltid lite nervöst att börja nytt jobb men jag är säker på att du klarar dig strålande.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Spännande med nytt jobb! Lycka till och hoppas att du kommer att trivas!

    SvaraRadera