söndag 12 december 2010


Nu börjar det bli jul i stugan. Julgardinerna har äntligen kommit upp och diverse tomtar har hittat hit. Julklappar har inköpts, fattas dock fortfarande några men det känns som man har hunnit ifatt något. Har även köpt årets julgran, men den står i källaren till lille-julafton. Sitter just nu med datorn och njuter av stämningen som förstärks med tända ljus och en brasa i kaminen. Har jag tur så kanske gubben kommer med lite glögg, har gett honom lite fina vinkar om detta:).

6 kommentarer:

  1. Visst är det en mysig tid nu...älskar detta :)

    SvaraRadera
  2. Låter riktigt juligt och mysigt! Hoppas gubben serverade glögg till dig :-)
    Tack för dina snäll ord till mig!

    SvaraRadera
  3. Så mysigt det låter. Jag har fortfarande ont i huvudet och även örat. Har fått något litet virus tror jag . Idag har jag sovit mestadels hela dagen. Hoppas det blir bättre snart för jag har inte tid att ligga så här i dessa tider. Jag vill också ha julmys!!!
    Kram till er. Jättefin sida du gjort.

    SvaraRadera
  4. Vad avundsjuk jag blir, när jag läser att du är på väg att hinna ifatt. Har för ovanligheten inte köpt några julklappar än till mina tjejer. Men det kommer i börja på nästa vecka.
    Hoppas att Uffe kom med värm och god glögg till dig. kram

    SvaraRadera