torsdag 2 december 2010


Idag är jag ledig och helt allena. Johannes har julfest på fritids tills kl fyra. Det blåser svinkallt ute och mer snö har de lovat, så jag bestämde mig för att baka lussebullar. Med full fart på brasan och ugnen igång ska jag väl kunna hålla värmen. Jag har även hotat Ceasar med att om där blir tid över ska vi ha lite pälsvård. Det är hög tid för han är så lurvig och allt fastnar i pälsen, det tror jag ni känner igen:) Ev så blir det en liten tur med Carina i eftermiddag, men det beror på vädret.

5 kommentarer:

  1. e hemma och är sjuk IGEN så du hade gärna fått komma förbi med någora lussebullar om vi bott närmare varandra ;)

    SvaraRadera
  2. Lussebullarna ser väldigt goda ut! Skönt med en ledig dag helt på egen hand. Undrar om Ceasar slapp undan pälsvården :-)
    Snyggt halsband du har köpt till Ceasar!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Visst är det en härlig doft när man bakar! I´m love it. Cesar hoppas nog på att det där med pälsvård inte hinns med. Ser bara på Miss Yoda när det vankas pälsvård då har hon gömt sig, hon vill inte. Hon hälsar att lite tover kan man stå ut med.
    Vilka fina bilder du har på din sida.

    SvaraRadera
  4. Det där med pälsen känner vi igen alltför väl :(
    Elon ska trimmas den 16/12 tror jag det var. Bli riktigt julfin : )
    Ha det bra. Mvh Elons matte

    SvaraRadera