tisdag 25 november 2008


Idag var det dags för hundkurs igen. Jag var ju som vanligt sen, det är hopplöst att jobba till fyra och tro att man kan vara i Adseke till kl halv sex. Om det blir fler kurser, och det tror jag att jag ska gå, så får de ligga lite senare, annars får jag nog en hjärtinfart. Idag övade vi på kontaktövning vid sittande, det skulle underlätta när vi skulle lära oss att gå fot sa hon. Alla övningar går som smort bara vi är stilla. Har hur bra kontakt som helst, men när vi skall börja gå så vill han inte titta på mig, då finns det så mkt annat att titta på, men det kommer förhoppningsvis. Jag tycker faktiskt att han är jätte duktig, min lilla pärla. Får se vad vi skall göra nästa gång. Det är så svårt att öva nu för det är svart ute när man är ledig, och då menar jag svart. Vi har ju inga gatlampor som förgyller kvällarna här. Det får bli vad det blir.
Uffe är på fotboll ikväll. Ida spelar i HIF-cupen, jag vet att de förlorade första matchen, så nu håller jag tummarna för deras andra match.
Jag tycker att jag stressar dagar och veckor igenom, hoppas att det snart går över för jag känner mig helt slut. Imorgon blir det ännu en stressad dag då jag jobbar till 16 och ska vara i Malmö kl 19. För hoppningsvis så blir det inte så som förra onsdagen, då det trillade träd ivägen för oss när vi skulle se Orup och Lena PH.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar