fredag 14 maj 2010

Loppis

Precis hemkommen från den årliga loppisen i Hörja. Uffe och Johannes har ju varit där hela eftermiddagen och förberett, så jag fick ju stressa hem från jobbet för att släppa ut hundar och ta in hästar innan jag skulle vara där till halv sex. Det blev som vanligt inte mkt handlat, men några böcker kom jag hem med. Johannes vann på choklad hjulet så nu festar jag och han. Uffe kommer väl inatt nån gång skulle jag tro.

Jag njuter fortfarande från gårdagen. Det har varit en rolig vecka med både optigen test och championat och på söndag blir det Coola Cox träff i Tollarp. Det ska bli så kul att träffa alla och se Ceasars syskon och halvsyskon.

Vill passa på att tacka för alla gratulationer som ni gett mig och Ceasar, TACK SNÄLLA NI:)

5 kommentarer:

  1. Du är så väl värd alla framgånga mina kära vän!

    SvaraRadera
  2. Ser oxå fram mot söndag även om jag vill att helgen skall gå sakta :)

    SvaraRadera
  3. Jag kommer oxå på söndag!!! =) Vi ses... Kramar... =)

    SvaraRadera
  4. Visst är det kul att gå på loppis. Ibland hittar man fynd och ibland inte. Böcker är bra, säger jag som är en bokmal

    SvaraRadera
  5. Vad oss andra då!

    SvaraRadera