fredag 7 maj 2010

Ledig fredag

Idag har jag haft ledigt. Det behövdes efter en som vanligt jobbig vecka på jobb. Det ska bli så skönt att slippa Hässleholm efter sommaren. Idag hörde jag min nya chef på radio, det var ju kul att höra att ens nya arbetsplats verkar vara på hugget. För de som missat det så börjar jag i Kristianstad.

Den lediga dagen har jag tillbringat i soffan med en bok och det har varit så skönt. Inte ens min telefon ringde, vilket inte visade sig så konstig eftersom den inte gick. Kan bero på att jag tappade den i asfalten igår? Det är något glapp i den för i ena stunden går den i nästa inte. Vad gör man inte för att få en ny telefon:). Funderar på att shoppa imorgon, får se om det blir något. Det skall enl. mamma regna och då blir jag nog i soffan med min bok:)

Ha en riktigt skön helg!


8 kommentarer:

  1. Vilken underbar dag du har haft. Soffa, bok och tyst telefon. Tror inte att man kan ha det bättre. Grattis till Kristanstad.
    Låter som om du är värd en ny telefon!!!
    Äntligen ska jag vara ledig i helgen så jag ska bara vara. Ha en go helg och kram på dig

    SvaraRadera
  2. Tycker absolut att du ska ha en ny telefon.Annars kan du ju inte sms mig, vilken katastrof!!!Synd att den var urfunktion du kunde ju räddad mig från en trist förmiddag med lite roliga sms=) Min eftermiddag liknar din förmiddag. Ny soffan grymt skön att ligga och läsa i.Har du lust till en runda imroogn så hör av dig! Vi skulle kunna gå din härliga långrunda om du inte shoppar loss förstås. Kram

    SvaraRadera
  3. Njut av din ledighet :) mysa med en bok när det regnar fyller själen med energi :) Kul att du fick jobbet i kristianstad. Grattis!

    SvaraRadera
  4. Håller med övriga skrivare. Njut av boken och ledigheten. Jag skall göra detsamma. Har jobbet alldeles för mycket denna veckan. Övertid precis varje kväll. Vi ses väl snart hoppas jag.

    SvaraRadera
  5. Här ska det regna imorgon säger vår matte.
    Vi hoppas att hon ljuger för oss.
    Vi vill ju vara ute och busa.
    Ha en bra helg.
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  6. Vill du fortfarande köpa Kalles så är den till salu.

    SvaraRadera
  7. Låter som ett bra sätt att fira ledig dag i soffan med en bok. Iphone är ett hett tips till ny mobil... ;P Kram...

    SvaraRadera
  8. HöganäsInger8 maj 2010 kl. 14:27

    Grattis till det nya jobbet!

    SvaraRadera