lördag 16 januari 2010

Fy vilken råkall dag, man har inte lust att göra någonting. Så det har jag inte gjort heller:). Sitter med färg i håret som Ida har att i för att dölja de grå håren, vilka hon för övrigt har gett mig:). Igår var vi och kolla på lägenhet i Sibbhult. Det var en etta med kokvrå. Den var ju inte precis ny men om hon tar den så får hon nya tapeter och ny matta. Vi ska lämna besked på måndag, men Ida har redan flyttat in tror jag:). Det är inte lätt att som förälder veta hur man ska göra, jag både vill och inte.

4 kommentarer:

  1. nä det är inte lätt när barnen börjar bli stora....låt henne prova fram till sommaren och se hur det går med eget boende kombinerat med plugg :)

    SvaraRadera
  2. Jag trodde ni hade sagt nej till att hon skulle flytta... :P Förstår ert dilemma. Det är ett svårt beslut...

    SvaraRadera
  3. Håller med Sandra. Testa och se hur det går.

    SvaraRadera
  4. Inte kul att pendla kan jag tänka. Håller med övriga att det bästa är att prova annars vet man inte om klarar det. Lycka till.

    SvaraRadera