lördag 5 september 2009

Slappar och tar det lugnt. Sur på skitvädret:(. Får väl krypa upp i soffan med en bok, eller leka vid datorn. Har lagt in lite bilder på Ceasar som jag tagit från i somras och från idag efter en så kallad Gunilla trimning (regnar det får man ju roa sig med nåt). Så blir det ett kort från före renoveringen och ett nytaget kort på vårt hus.

En motvillig modell


Söta Ceasar


Underbara Trixie

Ceasar i sommarhagen

Huset före renovering( om ni inte kan se skillnaden)

Huset som det är nu

5 kommentarer:

  1. Goa blider på vovvarna. Måste säga att huset har fått en kanon förvandling. Nu har jag inte sätt det i verkligheten, men på bild är det kanon. kram på dig

    SvaraRadera
  2. Han blev superfin=) Hm så fin så kommer jag med mitt lurvmonster imorgon. Tror vi bokar tid hos dig=) Härliga bilder och skillnaden på ert fina hus är som dag och natt nu är det värsta herrgården. Ska bli så kul imorgon (tror jag) ses imorgon bitti! kramis

    SvaraRadera
  3. så fina kort...visst är det kul att bara sitta och "ploppa data" ibland...och när det regnar så är det ju fullt tillåtet oxå :)

    SvaraRadera
  4. Om Barton sett huset hade han nog bara skakat på skallen, eller???
    Huset ser jättefint ut nu.

    SvaraRadera