tisdag 28 juli 2009

Vår älskade Trixi ligger på opeerations bordet just nu:(. Hon bröt två klokapslar på kvällsrundan igår kväll. En på varje fram tass, hon är en riktig olyckskorp den hunden. Det är tur man har försäkring på henne. Så vår Dalslands tur blir inställd igen, det är inte meningen att vi ska dit:). Men vi får väl vara hemma och ladda inför bröllopet på lördag. Igår var jag på Väla och handlade klänning och skor, så nu är jag redo för att festa loss:) Håll en tumme för min lilla vovve. Stackarn nu blir det tratt igen, vilket hon avskyr.

5 kommentarer:

  1. Stackars, stackars älskade Trixi. Vet att vår vet. har reklam för en slags krage istället för denna dumma tratt. Kan ni inte prova den. Jag tycker den ser jätte bra ut. Tråkigt att ni alltid råkar ut för något när ni ska till Ed, men Trixi är viktigare. Vem passar dem på lördag? Känner mig glad inför bröllopet. Vill att alla ska ha kul och att det blir "årets" bröllop om du förstår vad jag menar.
    Kram Annette
    ps: Kör försiktigt.

    SvaraRadera
  2. Vilken otur. Jag hoppas Trixi trots allt mår bra. Stugan i Dalsland finns ju kvar, så det är bara planera igen. Även jag ser fram mot bröllopet.

    SvaraRadera
  3. Stackar lilla Trixi... =(

    SvaraRadera
  4. hoppas hon mår bra trots tratt och skadade tassar

    SvaraRadera
  5. Tänker på er alla. Kram på er ja till Trixi oxå. (en liten)

    SvaraRadera