lördag 11 juli 2009

Semester och härliga lata dagar. Igår var jag, Carina och Mikaela i Tvååker på utställning. Ja jag ställde inte, jag var bara tumhållare för Caspian och Carina. Äntligen så fick han sin etta och inte nog med det han fick hederspris och blev fyra av elva hundar. GRATTIS till er båda, det är ni väl värda. Dagen avslutades med besök på Ullared. Där var som vanligt mkt folk och idag var Bert Karlsson där och gapade och skrek. Det var TV inspelning, jag hoppas verkligen att jag lyckades undvika kameran:). Jag handlade mig ett par jägarbyxor.... Uffe blev grön av avund:) Jag skall ha dem på spårkursen till hösten. Det blev även en fleece som jag ska ha till byxorna, blir så stilig så:):). Annars handlade jag inget speciellt, lite strumpor och några tröjor till Johannes samt paket till Maja. Vi skall på kalas hos henne idag kl fyra. Nu skall jag fortsätta att lata mig hihi

6 kommentarer:

  1. Ha en skön semester syrran. Jag vill också berätta att jag fr.o.m nu skall försöka skärpa mig och delta mera i bloggklubben. Dumt att inte gå in för det är ett bra sätt att hålla lite kontakt eller hur?
    Kramar från stora syster.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för allt stöd igår. Du är guld värd kramis Carina

    SvaraRadera
  3. Ja det tycker jag syrran. Jag är väl inte heller så flitig, men uppdaterar i alla fall ibland:)

    SvaraRadera
  4. Jag vill oxå till Ullared. Man behöver inte handla mycket, det är kul ändå.
    Ha en skön semester. Själv börjar jag jobba på måndag. Har haft fyra sköna veckor.
    kram

    SvaraRadera
  5. Jag börjar oxå jobba på måndag. Både tråkigt och skönt på en gång. Hade gärna varit ledig längre om Andreas oxå hade kunnat vara ledig. Inte så kul att ha semester själv. Sim är iaf hemma den här veckan så lite mys blir det ändå ;o) Grattis till Carina & Caspian.

    SvaraRadera
  6. Kul för Carina. Lyckost du som har semester. Jag är så trött fysiskt och psykiskt. Jobbet tar på krafterna nu. Behöver paus så jag kan hämta nya krafter annars blir det inte alls bra.

    SvaraRadera