söndag 7 juni 2009

Nu har jag fått ett nytt modem igen. Åskan slog ut vårt gamla som vanligt. Det händer ju minst 5 gånger varje sommar. Tycker att dagarna går som vanligt, alltså har det inte hänt något nytt. På hus fronten är det trögt. Inga hus i Tyringe som är intressanta. Ej heller på hemma fronten har det hänt så mycket. De köparna som la bud på huset strular. Kanske lika bra det för jag tror att gubben har ändrat sig och vill inte flytta. Jag lagt allt åt sidan för jag orkar inte mer just nu, det känns som det får vila ett tag. Nu är det ju semester snart, det ser jag fram emot. Bara lata mig och hämta krafter. På midsommar sticker vi till Uppsala, det var länge sen vi träffade Annika och Hasse. Ska bli så skönt att få åka hemifrån ett tag. Imorgon ska jag och Ceasar börja lydnadskursen igen, det ska bli kul. Är lite rastlös nu när spårkursen är slut. Imorgon ska Ida med klass till Skånes djurpark haha. Inget hon ser fram emot, men jag tror att när de väl är där så tycker de att det är kul. Jag ska hämta henne i Höör, för hon ska göra nagelförlängning kl 3. Det är ju den stora dagen på tisdag, balen!! Hon har köpt en jättefin ljusblå klänning. Den skulle vara kort i år, för en lång har man när man slutar gymnasiet, vilka roliga ide´er. Söt är hon i den i alla fall. Sätter in lite bilder på tisdag så får ni se.

4 kommentarer:

  1. Hur blir det nu....möts vi på flygplatsen i år oxå :)?

    SvaraRadera
  2. Nej inte om det inte inträffar ett under:(

    SvaraRadera
  3. Ser fram mot att få se bilder på Ida. Tråkigt att ni inte hittar ett hus men ni får väl diskutera hur ni vill ha det. Varför har Uffe kanske ändrat sig

    SvaraRadera
  4. Kära syster
    Varför hör du av dig så sällan? länge sedan du ringde eller skrev på min blogg.
    Saknar dig.
    Kram

    SvaraRadera