söndag 28 juni 2009

Igår hade vi 80 års fest för min älskade mamma. Det blev en lyckad kväll med god mat och dricka. Lilla mamsen verkade nöjd över presenterna hon fick. Vi syskon hade köpt en blomsterresa. Det blir mamma, pappa och vi tre flickor som ska åka. Ska bli kul, det är avresa den 6 augusti. Kvällen började lite "roligt" med att pappa ringde och sa att de stod i Höör med en trasig bil:) Typiskt eller hur? Jag trodde nog att det skulle bli en aning dåligt humör på min kära mamma, men jag fick fel tack och lov. Uffe fick köra och hämta dem, under tiden så tog vi andra oss ett gott glas vin. Stackars Andreas fick äran att köra hem dem mitt i natten, tack snälla du för hjälpen. Mina söta hundar var hos Sandra och Henrik och röjde. De är inte riktigt vana med grannar:) och gav alla som gick förbi en utskällning som heter duga. Jag hoppas att det bara vara gardinstången som råkade illa ut. Jag får kompensera er en annan gång, tack söta ni för att de fick vara där. Idag har jag bara slappat och solat. Skulle egentligen varit och spårat med hundkursen, men jag var lite trött imorse så jag struntade i det. 4 dagar till semester....


3 kommentarer:

  1. Ja det var kul igår. Tror också att mamma blev glad och nöjd. Visst är hon en snygg 80- åring?

    SvaraRadera
  2. Tack själv :) Ingen fara här hemma...men grannen berättade att "den lilla hunden" hade varit helt GALEN varje gång hon gått förbi...fniss...hon var dock inte sur...

    SvaraRadera
  3. Ja, det var en lyckad kväll trots missödet med morfars bil. ;o)

    SvaraRadera