måndag 29 juni 2009

Idag är det måndag=hundkurs. Det var varmt för både hundar och mattar kan jag säga. Ceasar var duktig idag och gör framsteg för var gång. Kylle var där och tittade, hon gav oss beröm som jag sög åt mig som en svamp. Efter fikat så gick vi ner till Annikas damm för att prova på vatten apportering. Detta är livet säger Ceasar. Först var han bara inställd på att komma i badet. När han väl fått doppa sig så trimmade Annika igång honom på apporterings dummien. Han for ner i dammen och hämtade den som han aldrig hade gjort annat, SKITKUL, sa både Ceasar och jag. Får försöka hitta en kurs på detta, vet bara inte hur jag skall få tiden att räcka till. Jag vill ju gå lydnad, agility, viltspår, apportering, ja listan kan göras lång. Det är ju så jädrans kuuuul:) 3 dagar till semester.....

3 kommentarer:

  1. Blöta hundar härligt men de luktar inte så gott. Låter så kul med allt ni hittar på tillsammans. Han verkar ju vara duktig på det mesta.
    kram.

    SvaraRadera
  2. En kamelont låter det som. En som kan smälta in över allt. Jag menar på ett positivt sätt. Han är jätte duktig,

    SvaraRadera