måndag 26 oktober 2009

Sen sist har jag hunnit med lite av varje.. Jag har varit på spårtävling, där jag hade såååå kul (förutom teoriprovet, har ju inte ens köpt boken så då får man väl skylla sig själv haha). Jag och Ceasar fick fina poäng på både spårläggning och hur vi tog oss an Ceasars spår och jag blev faktiskt utsedd till tävlingens bästa förare, vilket jag är mycket stolt över. Veckorna rullar på som vanligt med aktiviteter. Vi har haft avslutning på agilityn och nu är det paus där till våren. Får se om jag tar en lydnadskurs under tiden, men det får vänta till efter jul i alla fall. Johannes har spelat sin första serie hockey match mot Jonstorp. De vann med 5-2 och var så duktiga. Hela familjen var i lördags på den obligatoriska Höganäs marknad, det var som vanligt jätte trevligt. Tack Inger för god soppa, kaffe och goda kakor. Josse var nere också, det är härligt att få rå om henne ibland. Hon och Anders har fått en andra hands lägenhet i Göteborg, som de får ha till nästa jul förhoppningsvis. Så nu ska alla möbler och lådor iväg om två veckor. Undras om man kan få Uffe till att göra iordning vardagsrummet då:)....

10 kommentarer:

  1. Härligt att du är tillbaka i cypervärlden :)
    Grattis till "bästa förar utmärkelsen"...superkul :)
    sandra

    SvaraRadera
  2. tihi...notera "cypervärlden"...fniss...det är nog mitt undermedvetna som längtar till Cypern...jag menar ju såklart cybervärlden

    SvaraRadera
  3. äntligen tillbaka=) vad kul för josse!Promenad en dag kanske?

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaka. Jag har saknat dig.

    SvaraRadera
  5. Grattis till den flotta titeln! Och grattis också till Caesar som spårar så fint!

    SvaraRadera
  6. Grattis till titeln... =)

    SvaraRadera
  7. Tack själv! Jag tycker att det är en trevlig tradition som är värd att fortsätta med. Jag tror att den har funnnits i minst 15 år.
    Kram till er alla från Inger

    SvaraRadera
  8. Stämmer in med alla överiga.
    Grattis. Och kul att du är tillbaka på bloggsidorna.

    SvaraRadera
  9. Whao.......Syrran har hittat tillbaka!!! Trevligt!! Ni är så duktiga och jag tycker det är kul för dig. Du har all anledning att känna dig stolt. Kommer du ner den 7:e när det är hundutställning i Malmö? Jag hade tänkt åka dit. Undrar vad Freija ska hitta på denna gång??!!
    Kram till er alla.

    SvaraRadera
  10. HRMF.....Freija skall INTE hitta på någonting...fniss...

    SvaraRadera