söndag 4 oktober 2009

Hej hopp i lingonskogen! Har lyckats låna en dator och får efter alla påtryckningar skriva en uppdatering. Datorn skulle idag levererats till Nille service, men dagen är alldeles för kort så det får vänta ännu ett tag. Denna helgen så har vi tömt Josses lägenhet. Jag har i och för sig mest fått köra Ida och Johannes på olika aktiviteter. Igår var vi på fotboll i blåst och ösregn, idag hockey. Ida o co förlorade men kämpade bra mot ett starkare vittsjö. Johannes och team -01 vann borta mot Rögle. De var så duktiga våra lirare 5-3 blev det. Josse har fyllt hela nedervåningen med saker. Begriper inte hur hon fått ihop så många grejor. En salig röra är där och jag har fått Uffe till att sätta upp en gardinstång så jag kan dölja alltihop. Vem vet när de får en lägenhet i Götet. Det har idag även varit folk här och tittat på hästarna. De var intresserade, men kan inte ta dem förrän efter nyår. Vi skulle höras igen då, e de kvar så är de. Nu kommer pizzan, som ni kanske förstått så har vi inte haft mycket tid till att fixa mat, så det blev köpmat. Kram i alla fall, så ses vi i helgen. Carina är ju en flitig bloggare du skulle ju vara med på festen på lördag, hjärtat. Tack för i torsdags det var en rolig kväll eller hur Carina?

6 kommentarer:

  1. Den var kul men tröttande alla kunde ju inte sova på hemvägen hihi.

    SvaraRadera
  2. Så kul med en uppdatering...fotbollsförälder är väl måttligt kul i blåst och ösregn kan jag tänka...brrr...

    SvaraRadera
  3. vi får väl ha en cockerträff istället :) och passa på att ringträna min fjönta :)

    SvaraRadera
  4. Nej Sandra inte istället. Då får ni ha en cockerträff en annan gång!!!

    SvaraRadera
  5. Jag har ingen anning vem denna Carina är, men hon är oxå välkommen. Härligt att du är tillbaka igen har saknat dig. vi ses på lördag.

    SvaraRadera
  6. Jaaaa... Sååå kul om Carina oxå kan komma!!!! =)

    SvaraRadera