onsdag 26 augusti 2009

JIIPPIIIII, kommer hem från jobb c:a 19.30, äter lite och pratar med Johannes. Uffe kommer hem och går för att vattna hästarna. Finns inga hästar!!!! Kl är straxt efter åtta och ut i skogen och leta. Fattar ni hur mörkt det är i skogen då??? Jag kan lova er att det blev många svordomar och hot om scan. Efter mycket snubblande och trillande så hittade vi dem längst inne på våra marker. Har ni försökt leda tre hästar på två personer i en kolsvart skog......inget vidare kan jag säga. Nu står de tre nötterna i stallet och jag kan säga att jag är ingen muntergök ...................ggggrrrr

6 kommentarer:

  1. Tihi....förlåt om jag skrattar men jag kan tänka mig hur det ekade svordomar över Hörjas skogar :)

    SvaraRadera
  2. Hästarna vill nog inte till scan så jag inbillar mig att de följde med snällt!!!

    SvaraRadera
  3. *fnissar* Tur att ni hittade dom...

    SvaraRadera
  4. Hade varit kul att se och höra er.

    SvaraRadera
  5. Asgarvar. Inga korkade cockrar denna gången då =) Hinner ju inte med i blogguppdateringarna. MEn gillar tempot fortsätt så=)

    SvaraRadera