onsdag 21 september 2011



Idag är jag ledig inte dumt alls. Har inte gjort nått speciellt men ändå fått lite gjort :) Imorse så skickade jag in min hemuppgift till patientsäkerhetskursen. Tror det blev bra, man har ju legat av sig lite eftersom det var ett tag sedan man pluggade. Nästa träff är på onsdag, så typiskt för det är min lediga dag, precis som förra gången. Men man får ju tid mot tid så jag får väl ta ut det till jul. Sen tog gjag en tur till stora staden Tyringe och beställde en tid för klippning till Johannes. När jag ändå var där så smet jag in till Linda och vips så kom man ut med en tunika och en sjal :) Det är farligt att gå in där, hon har så mkt fint. Hittade ingen bild på den jag köpte, men jag hittade bild på sånt som jag vill haaa.... koftor från creme resp. odd molly, jag älskar koftor :)




Det är synd att man inte kan handla allt man vill ha, men man an ju sätta det på vill ha listan.

När jag hämtat Johannes så åkte vi hem och fika på morotskaka mums :) Sen tog jag en lång runda med Ceasar och hittade massor av kantareller inte dumt det heller. Nu ska jag fixa lite middag innan det är dax att åka på hundkurs .



Kram på er :)

2 kommentarer:

  1. översta koftan helt i min smak! Om en 20 kg kankse man är värd något sådant? Tack för kväll<3

    SvaraRadera
  2. Jag håller med att det är bra att sätta upp saker och ting på en vill ha lista. Någon gång kan man förhoppningsvis bocka av oxå och inte bara sätta dit. Måste säga att du har super bra smak. Gillar båda kläderna på bilderna.
    Kantareller vad gott.

    SvaraRadera