söndag 7 december 2008

Igår var vi i Ullared. Det är inte klokt vad folk där är. Hittade en del julklappar, speciellt till Johannes. Flickorna är lite svårare att hitta nåt till på Ullared så jag får väl ta en runda här hemma. Ska ju till Kristianstad på Torsdag så kan ju passa på och ta en runda där. Idag har jag väl inte gjort så mkt. Tog en runda i Tyringe med Carina och hundarna. Ceasar var totalt hopplös på att gå i koppel idag, så jag får göra detta lite oftare. Vi gick förbi ett hus som jag tyckte om, jag hade sett det på internet, det visade sig att det är Carinas jobbar kompis hus. Världen är liten ibland. Är inne i en period när jag vill flytta igen. Tycker att jag bara kör bil dagarna i ända med ungarna, hit och dit och så tillbaka igen. Varför är allting grönare på andra sidan. När jag bodde i Tyringe så ville jag till landet och nu vill jag till Tyringe. Varför är man aldrig nöjd?

5 kommentarer:

  1. Ja du, det är väl så det är...men kan förstå att du blir trött på allt körande...speciellt vintertid när det är mörkt och kallt....lite mysigare med landet på vår och sommar....

    SvaraRadera
  2. Vet hur det känns, vi bor ju också på landet nu. Blir lite extra körande med Simon som har haft alla klasskompisar på gångavstånd innan. Får hålla med Sandra om att det är mysigare på vår och sommar-halvåret... =)

    SvaraRadera
  3. Länger sedan du skrev tycker jag. Vi får hedra trixis syster Wilma som tyvärr fick lämna oss den 11 dec. Hoppas hon träffat Zita, Hulda och Felicia i hundhimmlen.
    Annette

    SvaraRadera
  4. Instämmer med Annette. Ville önska er alla en God Jul och ett Gott Nytt År. Har du tagit bort din hemsida Gunilla? Jag kommer inte in på den sidan?

    SvaraRadera
  5. Nu får du skärpa dig och uppdatera din blogg!!!!!

    SvaraRadera