fredag 16 september 2011

Då har ännu en vecka gått. Fattar inte var tiden blir av!! Tycker i o f s att hösten kan vara härlig, speciellt när det är sådana dagar som vi har idag. Har precis lämnat Johannes vid skolan och röjt i köket. Nu sitter jag här med en kopp kaffe och njuter:) Ska ta en tur till stan och träna lite på brukshundsklubben med Ceasar. Kursen i onsdags var bättre än förra gången, var i och för sig svårt att vara sämre.. Valde dock fel grupp. Vi delades in i tre grupper lydnadsklass 1, lydnadsklass 2 och apell. Hade jag varit klyftig (som du kära Carina) hade jag valt apell. Men det visst man ju inte i för väg. Jag valde lydnad 1. Vi var sju st som valde denna och hon tog oss en o en, jag var sist. Efter en timmes väntan var det dax för oss. Himlen öppnar sig och vilket resulterar i att vi fick fem minuter. Dock fem givande minuter, men ändå!! Nästa gång blir det apell grupp för mig, inte mkt som skiljer ändå nu i början.

Ikväll är det ortoped fest, kan inte bestämma om jag ska gå, får se vad jag känner för. Det roligaste brukar vara förfesten, kanske ska gå på den:) Imorgon är det stor kräftskiva på Tyringe hockey. Vi är 30 st som ska dit från vårat "gäng" så det kan nog bli livat. Annars skall helgen vara lugn:P

Ha en skön helg allihop

4 kommentarer:

  1. Min hade också varit lugn om jag varit ute och rumlat två kvällar irad. Fusk kallar jag extra träning på klubben eller ge mig dåligt samvete bara=)

    SvaraRadera
  2. Ser att du använt våra bilder från bröllopet. Kul!!

    SvaraRadera
  3. Freijsan är sugen på att komma och spåra en dag..har du tid med en liten dejt :) ...vi kan ju alltid avsluta med kex & vin ;)

    SvaraRadera
  4. Håller med ofta är förfesterna roligast. Hoppas att du hade kul vad du än bestämde dig för.
    Det där med att välja rätt grupp är lika lätt som att välja rätt kö i mataffären eller hur?
    Ha de bra
    kram anneli

    SvaraRadera