fredag 19 november 2010


Ikväll har Johannes, Uffe x 2, Carina och jag själv, varit på bio. Vi såg Harry Potter, om man följt denna serie av filmer, så var den klart sevärd. Som vanligt tycker jag att boken var bättre, men så är det.


Igår var jag och hälsade på mitt gamla jobb. Jag skulle träffa chefen och diskutera framtiden. Innan denna träff var jag och tog en fika på op. Det var kul att träffa alla och få höra att man var efterlängtad och att de ville att man kom tillbaka. Till och med de kära doktorerna kom och tyckte att det var på tiden att jag hittade tillbaks:) Nu har jag månaden ut på mig att bestämma mig, om jag ska fortsätta min nya resa eller om jag ska gå till det gamla. För och nackdelar får vägas mot varandra, men jag tror att jag bestämt mig ....

4 kommentarer:

  1. Tack för trevligt sällskap i kväll och idag var det minsann gubbar som inte kunde vara tysta när filmen började;)

    SvaraRadera
  2. Förstår om det inte är så lätt val...

    SvaraRadera
  3. Att se Harry är ett måste om man har följt honom. vi ska oxå se filmen ev i veckan som kommer. När det gäller jobb så kan jag bara säga att följ ditt hjärta. Vet att det inte är ett lätt val. Lycka till.

    SvaraRadera
  4. Vad har du bestämt dig för då?

    SvaraRadera