tisdag 24 november 2009

Som en del av er vet så fixade jag och Ceasar vårt öppen klass spår i söndags. Jag är så glad för detta eftersom det varit målet med denna hösten. Nu ska jag och Carina försöka fixa nåt ordinarie spår till våren och sen är inte champion titeln så långt borta. Annars har det inte hänt mycket det lullar på som vanligt. Uffe och jag tog en tur till Ullared igår. Som vanligt handlade man en massa och jag var nöjd med inköpen. Fick lite julklappar, mest till Johannes, samt en hel del med kläder till honom. Idag har jag slappat, tog en tur til Carina på eftermiddagen och klippte lite på Ceasar. Tack för hjälpen hjärtat. Imorgon skall jag jobba kväll, sen på torsdag skall jag på vävnadsmöte i Lund. Visst låter det kul:). Om du jobbar Nettan kanske vi kan ta en fika?

6 kommentarer:

  1. Grattis igen till Dig och Super Ceasar <3

    SvaraRadera
  2. Vad duktiga ni är! Grattis! Nu väntar vi på championatet.

    SvaraRadera
  3. Tack själv för hjälpen vännen! Ett stort Grattis till dig och världens bästa Ceasar!

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt när ens mål blir uppnåda. Stort GRATTIS.
    Ska oxå till ullared inför julen. Har tur att precis som Uffe så föjer Herr blad med. Vet att många män inte gäran gör det.

    SvaraRadera
  5. Grattis Till dig och vovven!!!!!

    SvaraRadera
  6. GRATTIS!!!!!Från oss på Drömflocken

    SvaraRadera